Farväl bästa vän jag älskar dig.
DATUM: 2013-09-30 | TID: 06:18:00 | KATEGORI:

Ronja, jag är lycklig att jag fick lära känna en underbar person som dig. Du har hjälpt mig i dom svåraste tiderna, backat upp mig till 1000! Det här är så jävla jobbigt, tårarna tar aldrig slut och jag kan inte hindra dom. Du är liksom allt, du fick mig klara av när det tog slut mellan mig och han. Jag kommer aldrig glömma första gången vi träffades jag skulle träffa kortla men då skulle han dra och du skulle vara kvar och jag bara " Men då kan du ju vara med mig" hahah sen skulle vi sova ute.. Vi är så smarta verkligen... Jag kan inte tänka tanken att du försvinner för du kommer på nått sätt alltid vara med oss. Känns tomt liksom du vet? Min bästavän , flyttar långt ifrån mig. Jag älskar dig så mycket bästa... Jag älskar dig och alla din galna upptåg.. Jag vill att du ska ha det bäst.. Jag älskar dig bästa.
I'll never be the same without you. I think of you every single day.
 
 

? SKRIVET AV Anonym

Systra mi. Jag älskar dig gränslöst <3

DATUM: 2013-09-30 | TID: 07:25:41



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?