Vart jag tar vägen efter nian.
DATUM: 2013-10-13 | TID: 11:07:00 | KATEGORI:

Efter många om och men så har jag hittat det gymnasiumet jag vill gå på. Det ligger nere i Skåne/Svedala och är ett ridgymnasium. Jag vill börja om på nytt så det känns som en bra start. Folk har även frågat hur det blir, ska jag skaffa häst eller inte? Vi ska inte skaffa nån just nu, efter vintern KANSKE det återstår och se. Jag får även frågor varför jag bytte från lorens till berga och det var för att jag tyckte att jag tappat kontakten med alla och kände typ ingen längre. Mådde även väldigt dåligt när jag gick där, trivdes inte, pallade inte lärarna och så var det massa tjafs. Aldrig mått så bra som nu, har  världens bästa vänner! Tack till er.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?