Dag 3- den du saknar.
DATUM: 2013-09-14 | TID: 08:28:30 | KATEGORI:

kan inte välja en jag saknar men kan välja två jag saknar mest och det är ju självklart Neffe och J.

Neffe var ju min häst i tio månader och en underbaring. när jag fick han var han rädd för allt sen i slutet var han knappt rädd för nått.. Han var även svårt transporträdd och efter några träningar gick han in efter 5-10 min. Innan kunde vi inte gå förbi en transport utan att han började studsa. Allt vi gjorde fick oss liksom att få ett strakt band som verkligen var svårt att bryta.. kan även säga att jag knappt kan gå in till det stallet pga han stod där. Nu har jag vart utan honom i lite mer än 3 månader och usch inte kul alls. 
 
J som jag kallar hen var bara en stor jävla idiot som jag trodde jag kunde lita på och sen helt plötsligt blev det ner spolat i toan så tack som fan för det!  MEN... jag saknar hen såååå jävla mycket.
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?