bästa helgen på länge
DATUM: 2013-09-22 | TID: 17:40:47 | KATEGORI:

I fredags åkte jag, Linnea och Jossa till Gränges för att träffa kompisar och festa. Vi hade så sjukt kul! Vi var med Fredrik, Svartingen, nån mer, Puddi, arne och Ante. Jag har inte varit så här glad på länge mår verkligen bra nu! Sen drog vi alla hem till sig och sööv. Igår åkte jag till Gabrielle skulle träffa några kompisar. Jag och Gabrielle var väl vid stationen hela tiden och va med massa folk efter ett tag kom simon men han åkte snabbt. Sen skulle Ruben hämta något hemma hos Arne så han cyklade dit sen när han kom tillbaka cyklade Gabrielle iväg för att hämta sin vinterjacka. Då kom Simon igen som tur va, jag och ruben höll på att frysa ihjäl så vi satt där ett tag med Simon. Vid 11 åkte jag typ hem. Jag är så glad att jag har dom vänner som jag har, finns inga bättre än dom!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?