32 dagar från och med idag
DATUM: 2013-09-28 | TID: 16:45:10 | KATEGORI:

dag 1 - mina rädslor.
dag 2 – mitt första husdjur
dag 3 – min drömkille!
dag 4 – det här skratta jag mest åt idag.
dag 5 – min humor.
dag 6 – mina närmaste vänner.
dag 7 – min favoritplats.
dag 8 – mina favoritskor.
dag 9 – mina ambitioner.
dag 10 - min favorit låt.
dag 11 – min skolgång.
dag 12 – mig för ett år sedan eller mer.
dag 13 – den frisyr jag trivs bäst i.
dag 14 – vad hade jag på mig idag.
dag 15 – mina drömmar, om framtiden t.ex
dag 16 – fula ovanor.
dag 17 – min favoritresa.
dag 18 – min bästa födelsedag.
dag 19 – något jag saknar.
dag 20 – den här dagen för precis ett år sedan.
dag 21 – min önskelista.
dag 22 – det här upprör mig.
dag 23 – något jag önskar att jag gjorde mer.
dag 24 – det här får mig att gråta.
dag 25 – min största första olycka/olyckor.
dag 26 – min dag i detalj.
dag 27 – i min väska.
dag 28 – mina passioner.
dag 29 – en perfekt helg för mig.
dag 30 – det här hade jag på mig idag.
dag 31 – något pinsamt jag gjort eller något som hänt mig.
dag 32 - en bild på någon jag saknar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?