tjaaalala
DATUM: 2012-09-09 | TID: 21:45:00 | KATEGORI:

tjenaa kompisar !
Ville berätta att min dag har varit toppen , verkligen helgryyym. 
Först drog jag till stallet sen vidare till morfars gravis ♥ & jag har lovat både några av mina vänner & min pappa att jag ska börja videoblogga!  Saknar pappsen som bara den! Usch får ta en vända till honom i vinter , haha dock inte så bara eftersom det tar några timmar till Australien! Men i alla fall, mitt rum börjar det fan hända saker i nu. Är så jävla trött på att sova typ överallt utom i mitt egna rum , haha! Gud vad intressant att veta! Imorgon ska jag fanimej till skolan , varken orkar eller vill men måste ju ? :) + det är ju skolfoto feeeeeeet diss. har go jäävla lust att "glömma" det och gå som en jävla lodis ! Men jaja :) 
Har även tillbringat en massa tid med min syster , gud jag ångrar att jag inte gjorde det förut! Fin unge det där.
Ni får hare , ciao :-*
 

-

älskade katt , älskade syster





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?