Some day I will be strong enough to lift not one but both of us.
DATUM: 2012-10-15 | TID: 21:59:00 | KATEGORI:

 imorgon börjar jag rida min finaste igen , super kul! 
fyfan vad jag älskar min otroligt vackra ponny! Kommer bli så otroligt jobbigt att lämna ifrån mig honom , fyfan. 

? SKRIVET AV marion

Ser att du ofta skriver att det blir svårt att lämna tbx honom! vet hur du känner då det var så med Betty förut, ett visst datum skulle hon vara tillbaka igen.. Men tycker du bara ska skita i det datumet och bara tänka på nuet! ha så kul du bara kan med honom och gör det bästa minnet av det, tävla osv ist för att tänka på allting sen, det kommer då ;)

Svar: det har du helt rätt i! :)
Rowena Bränd

DATUM: 2012-10-16 | TID: 20:41:06
BLOGG/HEMSIDA: http://mariiiionpalojarvi.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?