ajajaj
DATUM: 2012-11-10 | TID: 20:34:19 | KATEGORI:

tjena just nu är jag barnvakt åt min underbara syster. tänkte berätta lite kort vad som hänt idag :)
Vid halv 11 åkte jag och träffade min älskade Embla fyfan vad jag saknar henne min finaste vovve ♥ Sen åkte jag och berit upp till Òskadis och jag lovar jaaaaaaaaaaag är sååld på den hästen , sen skjutsade hon mig till stallet , gjorde iordning allt sen longerade jag och red. När jag skulle hoppa upp så välte pallen så jag hamnade under Neffe , sen kom jag väl upp till slut så jag skrittade en lita stund sen gjorde jag något så jag var tvungen att ta båda benen på samma sida , sen skulle jag över med det andra benet igen och då började han gå så jag ramlade av en gång till , slog mig ganska hårt i rygg & huvudet så jag välkomnar den äckliga lilla hjärnskakningen ! AHAHAH fyfan vad klumpig man är , fan älskar min eeeextremt snälla häst som var cool lugn även fast jag damp i backen 2 gånger ! Nu ska jag käka goooodis HAREEE! :-*




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?