you can take everything i have.
DATUM: 2012-07-02 | TID: 19:48:39 | KATEGORI: bästa♥

jomen tja .
Dagen blev verkligen inte som planerat , det började med att Moa är sjuk , resten blev verkligen ett rent helvete så vi får väl se vad som händer. Det handlar om familjen vi får se hur det blir ni får antagligen veta förr eller senare.
Dock är det inget man vill gå ut med så här på sin blogg , jag gör det bara för att folk ska förstå varför jag inte svarar de osvosv. Jag hoppas verkligen på det bästa för vi håller verkligen på att bli en familj nu så ja..♥
Drar iaf till min mormor imorgon bitti så får vi se om Moa dyker upp under dagen. På kvällen kommer mina kusiner också som sagt. Så jag måste städa stugan </3. Har haft sönder en spegel där ute så det är 7 års olycka och vet ni ? Jag börjar tro att det myten är sann... Jag vill få hit någon då jag har såå tråkigt.
Aja alla får ha det så bra hoooj!
-
mamma..♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?