nya familjen
DATUM: 2012-07-16 | TID: 14:08:03 | KATEGORI:

tjena. 
Igår hittade emma 2 fiskmås ungar som hon var tvungen att ta hand om. Så jag har hjälpt henne med det inatt !
De heter Ian & Ivy ( ajvi ) haha. Sjukt söta men de kommer bli så fula sen :(
Aja iaf vi har matat de flera gånger i natt osv. Inte mycket sömn men jaja! Så jag har blivit pappa hahaha! :))))
Emma kom tillbaka från veterinären för typ 10 minuter sen och ja . Det här blir vårat sommarjobb! De sa att om vi ville skulle vi få ta hand om de så ja . Nu har vi två bebisar :)
-
Imorgon så åker jag till min fina och stannar där får se vad vi hittar på :) 
aja slänger upp några bilder både gamla och nya :)
mina hjärtan jag älskar de så mycket.
 
ingen kan förstå hur mycket jag älskar dig min bästabästavän & fru. All min kärlek till dig vad som än händer!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?