mois ♥
DATUM: 2012-07-02 | TID: 10:14:51 | KATEGORI: bästa♥

helgen blev superbra ! Dock blev Lördagen inte riktigt som jag tänkt mig menmen .. 
På Torsdagen såg vi Panetoz♥ åååå Johan är såå min! Sen i Lördags såg vi BYZ asgrymt , dock var alla helt galna och Moa fick astma attack för att hon blev armbågad så jag gick iväg med henne. Tyckte ändå det var jobbigt att stå där när alla var skogs tokiga. Där efter åkte jag och Linnea virvelvinden och det vär en äcklig turk som stod vid oss hela tiden och typ pillade oss i håret... Fick även reda på att jag och Linnea döptes tillsammans hihi gulligt gulligt! Men aa det var en kort sammanfattning av helgen :]
-
idag  ska jag snart åka in till stan med min fina Moa♥! Får se vad vi hittar på där , blir väl att träffa någon.
Jag mår lite upp och ner , både glad och sårad men jag tror väl jag mår rätt bra? :D
Imorgon kommer mina släktingar från kalmar upp hit , trodde det var nästa vecka så det slog om totalt i planeringen så att aa ..
Aja ska fixa klart mig eheh..
finis moa ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?