min fina johan
DATUM: 2012-07-16 | TID: 23:11:36 | KATEGORI:

jag vill bara skriva av mig lite, tänkte berätta om min bästavän.
har kännt henne i typ 2 år? men hon är ändå den absolut bästa. hon är den jag snackar med när jag mår dåligt, det är hon som fick mig inse livets gåta (älska , glömma och förlåta) . det är hon som jag aldrig kommer att släppa! sida vid sida kommer vi vandra genom livet. hon är den jag älskar så mycket, jag känner att hon verkligen är äkta. dock träffas vi inte ofta, men seriöst; jag har aldrig haft en vän som henne. vi snackar jämt, vi bryr oss verkligen. vi vill att våran vänskap ska hålla. vi tänker aldrig låta lågan brinna ut igen , det räcker med att jag var ett svin och behandlade dig som skit men du vet att jag är ledsen .Jag är mig själv med henna! jag kan säga att jag har aldrig gråtit & varit så ärlig som jag vart mot henne , för vi kan verkligen säga vad vi tycker om allt / med varandra .jag känner verkligen att jag kan lita på henne! hon är mitt andra jag, utan den dåliga sidan! jag ljuger verkligen inte när jag säger det. hon är bäst. jag älskar henne så det gör ont, en sekund utan henne är som flera år! en vän som henne borde alla ha. det går inte en dag utan att jag saknar henne, inte en minut, sekund eller timme utan att jag saknar henne. känner mig helt tom och värdelös när hon inte är i min närhet. hon får mig alltid att må bra! det spelar seriöst ingen roll vilket humör jag är på, hon gör mig alltid glad! hon är ett av det bästa jag har. Vi har haft våra duster , men jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag svek dig på det sättet jag gjorde. Sen helt plötsligt stötte jag ifrån dig , men du slutade inte smsa eller ringa även fast jag var som jag var. 

Emma Johansson , jag älskar dig så in i helvetet , det gör ont i mig . Min finaste ♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?