jag reser mig från grunden
DATUM: 2012-07-08 | TID: 18:35:30 | KATEGORI:

tja!
Idag vaknade jag runt 10 sen drog jag till Natalie. Vi gjorde väl inte speciellt mycket tittade på The last song , grät mer än vanligt haha! Sen vid halv 5 kom min moder och hämtade mig efter som hon jobbar natt YÄ ! Nu sitter jag och pratar i telefon med A. Min kusins pappa åkte idag också lite tårar för min del eftersom han är mer min pappa än någon av min mammas killar vart. Så ja . På Onsdag åker Johanna många fler tårar då kan jag säga! Fy , vi träffas typ 1 gång per år , så hemskt lite. Jag och Johanna har alltid haft ett eget språk och ja vet inte vad jag ska göra utan henne just nu , får väl använda mig av A haha! Tänkte överraska Johanna med lite film mys och popcorn och lite allt möjligt! Jag saknar Lina så jag går sönder så får väl ta och höra av mig till  henne någon dag ! Det här lilla "familjeproblemet" verkar vara rätt löst nu så jaja. I veckan eller nästa vecka åker jag in till stan och träffar A, hehe :3
Aja nu ska jag gå och vara social med Johanna pusss! :)
 
 känner mig såhär idag haha.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?