→Emma in the house←
DATUM: 2012-07-29 | TID: 21:47:29 | KATEGORI:

Tjaaa.
30 april blev mi mamma mamma till en orange håring liten unge.
Det blev en Emma. 
Så vem är jag ?
Jag är  bland den svartsjuka personen jag vet.
Jag tycker detta låter som en kontakt annons för människor som söker kärleken utan att lyckas,men jag söker inte efter kärleken :/
Jag är en tjej som bryr sig mer om mig själv och mitt ego än grupptryck.
Jag har en pojke som är helt från vettet och dom flesta säger att vi är som ett par som varit gifta i 30 år.
Jag har en vän som är ännu mer korkad än vad hon tror ,hennes namn är rowena.
vi har varit vänner i massor av år..eller ja typ 3/4 år?...
Vi gafflar och gormar ofta om personer som egentligen inte är värda att få förgylla våra vackra munnar.
Jag älskar dom båda massor.
Jag har ävenh haft en ponny vid namn lliot det är han jag förknippar med ordet kärlek.
Men av olika skäl kunde vi inte ha honom kvar mer.
Elliot
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
 
Love emma.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?