dag 3 - min drömkille
DATUM: 2012-07-12 | TID: 15:51:44 | KATEGORI:

min drömkille ska vara längre än mig , mysig och så , skriver lite otydligare snart heeh.
han ska vara underbar , behandla mig på rätt sätt. Ta med mig på grejer , inte skämmas för att han är med mig. Hålla min hand så ofta som det går. Vara avundsjuk ( men inte för mycket ) HA HALSKEDJA , lukta gott. 
insida: ska vara snäll , men kan liksom säga till och vara bestämd och så , men inte så att det blir bråk hela tiden. Och ska liksom kunna skydda mig osv.  Vara underbar helt enkelt , perfekt i mina ögon , det går inte att beskriva så bra.
utseende: LÅNG , halskedja som sagt , fina ögon , snaggad typ eller aa på vissa , se lite badass ut. ha häääääääääng..
-
jag kommer fan inte på något mer heheeheheheeeheheheheheheeheh...
kul inlägg...




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?