dag 1 - mina rädslor.
DATUM: 2012-07-09 | TID: 12:48:34 | KATEGORI:

Mina största rädslor är väl att förlora någon som står mig nära t.ex min mormor , min katt. 
Jag är nästan räddast att mista min katt , bara för att jag har levt med honom sen jag var 4 och han har alltid varit min eller vad man ska säga. Det här tycker nog de flesta är skit töntigt , men att förlora någon som setat där och tittat när du gråter , håller vakt osvosv. Jag bor ju ute i stugan nu eftersom vi håller på att göra om mitt rum och varje gång jag går ut eller in så ligger han utanför och vaktar. Han har alltid varit så efter som jag var så liten när jag fick honom. Så att förlora honom skulle det vara som jorde gick under för mig. 
-
Jag är sjukt rädd för höjder också haha , fast det är det inte så mycket att skriva om ?
-
Förlora någon man verkligen älskar osv.
Nu orkar jag fan inte skriva nå mer hoooooooj :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?