aja
DATUM: 2012-07-19 | TID: 23:43:42 | KATEGORI:

Idag kom jag hem efter 3 underbara dagar hos A. Saknar honom redan fast ja det överlever jag får hoppas att jag träffar honom snart igen iaf..
Första dagen så var jag väl lite blyg osvosv ,  på kvällen kom Sanna och vilken lättnad. Vi satt ute och myste hela kvällen. Dock höll på att bränna ihjäl mig och Sanna. hahah grym kväll . Sen skulle jag ochgå hem och hämta lite grejs och då kunde jag inte bestämma mig för vart jag skulle sova så hahah. Slutade iaf som jag ville :) 
hahahha när jag och låg och pratade så somnade han helt plötsligt & typ låg och pratade i sömnen men jag forsatte väl babbla ett bra jävla tag till hahaha! Sen igår drog vi till sjön och typ massa . Sen kom Issa och hennes pojkvän och Johan sen blev det en ganska bra kväll till slut :)
Imorgon åker jag med Issa till Leksand , yää. Får se vad vi gör :o
Nu ska jag ringa A och sova. GODNATT
 
AHAHAHHAHAHA precis som mig..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?