20 sanningar om mig :-)
DATUM: 2012-07-29 | TID: 00:23:26 | KATEGORI:

  1. Jag är livrädd för åska.
  2. Jag mår sjukt dåligt men samtidigt bra.
  3. Den som vet allt om mig är Emma Johansson då hon och jag fått tillbaka kontakten riktigt bra.
  4. Jag är as osäker på en kille...
  5. När jag pratade med emma nyss grät jag för att hon grät , fyfan
  6. Jag köpte ett gosedjur idag.
  7. Jag är ganska blyg ibland
  8. Det bästa som finns är mysiga killar som luktar gott. 
  9. Jag har svårt att lita på folk.
  10. Jag är egentligen en väldigt snäll person dock har jag en fasad uppe jämt , få som verkligen sett mitt riktiga jag.
  11. Jag gnäller mycket
  12. Jag har mest killpolare , & Linuz är min bästa killpolare sedan typ 3 år tillbaka ?
  13. Emma och jag hittar alltid på någonting med våra hästar.
  14. Jag skulle kunna döda henne och då menar jag verkligen döda , det är inget jag bara säger.
  15. Sen en viss person lämnade mig har jag tappat respekten och tilliten för fler och fler bara för att hon var en jag trodde man kunde räkna med i alla lägen.
  16. Att ta och lägga ut bilder är det absolut bästa som finns tycker jag ! 
  17. Jag vill ta Smily & ni vet hästsko i mitten av näsan eller vad man ska säga.
  18. Jag är jätte svarsjuk.
  19. Jag tycker jag var dålig på det här idag.
  20. Jag vill ha en drömfångare ♥
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?