DATUM: 2012-07-26 | TID: 19:49:33 | KATEGORI: bästa♥

nu tänkte jag skriva lite om en väldigt nära vän till mig.
-
Det är hon som får mig må bra , det är hon som gör mig glad. Jag älskar henne.
Moa du vet hur mycket du betyder , men nu ska jag försöka förklara bättre,
Du betyder världen för mig , inatt klockan 2 gick jag och emma hem till dig bara för jag skulle få träffa dig & Robin. Men såklart var det ju min bästavän som jag helst ville träffa , jag mår så dåligt utan dig. Och jag ber , snälla börja på lorens. Jag älskar dig så mycket , du är värd allt jag äger och det ska jag fan ge dig. All min kärlek är du värd. Du får mig se skillnad på rätt och fel , dåligt och ont. Du får mig kämpa , du är en av de få som verkligen vet vem den riktiga ROWENA är det är 2 stycken som någonsin sätt mig på samma sätt som dig & det är Emma & Frida. Så du förstår nog att du betyder allt , min bästa? Jag hoppas att du förstår i alla fall , annars ska jag plocka ner alla stjärnor till dig , för jag behöver ingen ? Jag har ju dig? Du är mitt solsken , det här låter jätte smörigt osvosv , men du är värd att veta hur mycket jag älskar dig! Du är min glädje. Egentligen vem skulle gå typ 3 km eller mer halv 2 på natten för att träffa någon som inte betyder ? Jag gick dit för jag kände att jag behövde träffa dig , jag saknar dig jämt , hela tiden. USCH Moa jag saknar dig. Våra små minnen. När jag gick ner i fontänen , när du klättrade på den! HAHAHA . När vi skrattat tills vi får ont i magen , jag ska se till att ingen skadar dig. Jag ska vara din skyddsvägg , alla ska komma förbi mig innan! Alla killar ska accepteras från mig OKOK????? 
-
Jag älskar dig min bästavän!♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?