-
DATUM: 2012-07-27 | TID: 23:43:42 | KATEGORI:

Det gör ont i hela mig , när jag ser en bild eller film jag har på dig skriker hela jag. Jag tycker om dig så jävla mycket. Seriöst att det tog slut så fort som det gjorde är ingens fel , det vart bara så. Men det gör så jävla ont, riktig jävla smärta. Seriöst.. Usch jag saknar dig redan efter typ 1 vecka ? Aja jag har gått vidare förut , men aa. Jag saknar dig riktigt mycket. Smärtan är fan obeskrivlig...
-
Det finns en ända person som förstår min smärta och hon är inte ens i närheten , hon är den lyckligaste flickan man kan tänka sig och jag är så lycklig över det! Jag älskar dig min bästavän men det är inte lätt att visa det förlåt för mina konstiga ursäkter , kommentarer , det är verkligen inte meningen att låta så elak ibland. Förlåt Emma...
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?