suger verkligen .
DATUM: 2012-08-26 | TID: 10:10:19 | KATEGORI:

alltså jag suger verkligen på att blogga! Helt sjukt ! :o
Men jaja, igår red jag Neffe . Red lite slalom och halter & tempoväxlingar osvosv för att se ifall han lyssnade! 
Det blev en liten protest mitt emellan ett par koner där han gjorde ett redigt bocksprång haha! :)
hjärtegull. 
tycker om min fina häst såå mycket helt sjukt! 
dag får v se vad vi hittar på för något , red ju också ut i torsdag . Världens mest spända häst kan jag lova , dock lugnade han ner sig rätt fort. Jag var även hos Emelie i fredags massa skratt och mys! Vi pratade igenom massa saker och prata ut. Det behövdes verkligen! Är så trött på allt verkligen , dock har jag ju min skatt som gör mina dagar till något bättre!
Men jag kan inte sluta tänka på att om 10 månader är han borta , usch blir nästan gråtfärdig redan! 
Aja , nu ska jag se på lite film sen drar jag vidare till stallet igen , nu får hare! Ciao 
någon sa att mitt hjärta slår för dig.♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?