shitshitshit.
DATUM: 2012-08-16 | TID: 09:01:12 | KATEGORI:

shit förlåt för sjukt dålig uppdatering men jag har en blogg med emma och emma men har inte haft tid alls att blogga.  Systerskap♥ våran blogg. Men nu ska jag försöka blogga så mycket jag kan på båda 2. 
Vid 12 drar jag till grällsta och provrider ett par hästar för att se om någon passar mig så jag kan ta hem till juni nästa år. L_Y_C_K_L_I_G . Men jag är sjukt nervös. Emma följer med och tar kort så det blir väl ev några bilder ;) 
Vaknade för ca en timme sen och har bara duschat , borde nog käka frukost och leta på mina rid grejor.. 
USCH JAG ÄR SÅ NERVÖS.. 
Men jag kan inte tacka mamma nog över vad hon gör för mig. VÄRLDENS BÄSTA!
& sen får vi se ifall jag får hem hästen redan i helgen :) 
WÖÖÖ !! 
Men nu ska jag fixa allt , HARE ! :) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?