älskling, my true love , my whole heart ♥
DATUM: 2012-08-19 | TID: 11:03:55 | KATEGORI:

vi fick hem min fina kille i går , han var lite svår lastad osv men vi får träna på det. Min fina kille var så söt i morse hela han var spånig och han nockade mig men det blev mer som världens kyss hahah ! 
Drar dit om några timmar och går ut och går med honom. Vi får la se vad som händer i veckan. Imorgon börjar skolan igen uschusch . Dra åt helvete med det menen jag får väl göra det bästa av det ? Får ju träffa massa galet saknade personer bland annat min fina LINUZ & massa annar folk , ni vet precis vilka ni är! ;) 
Men nu ska jag kollikolla film , ni får hare ! ♥ 
ska även fota honom lite idag så ni får väl kanske en bildbomb sen ? :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?