alla har vi fallit någon gång i trans.
DATUM: 2012-08-08 | TID: 19:02:39 | KATEGORI:

Tjena . Nu är jag hemma oh ny duschad efter en dag på stan med Emelie. Vi beslutade oss igår att träffas och prata om det som hände och allt. Ja jag vet att jag sa att jag aldrig skulle bli hennes vän igen & det står jag för. Men jag har saknat henne varje dag. Så nu börjar vi om och ja försöker igen. Det betyder sjukt mycket. & jag vet att många kommer säkert bli sur på mig? MEN vem fan kan leva utan någon som betytt ALLT för en? 
 tack för dagen ännu en gång, jag kan inte tacka dig nog för du ger mig en chans till. Det var jag som gjorde fel. 
En gång systrar alltid systrar. ♥
-
Man ska fan aldrig säga aldrig. 
-
tänkte visa hur min navel såg ut innan den sprack! Då jag fick lite frågor på min gamla blogg ifall jag kunde lägga ut och såhär såg det ut :
hej fula bildjävel.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?